JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
Otázka: Kde nájdem kontaktné údaje mojej kontaktnej osoby Gühring? Odpoveď: Na pravom bočnom okraji okna Vášho prehliadača sa vždy nachádza tlačidlo s dvoma osobami. Keď ste prihlásení a kliknete naň, zobrazí sa pole s kontaktnými údajmi Vašej osobnej kontaktnej osoby v rámci internej a externej služby.
Otázka: Kedy Vás môžem kontaktovať, ak narazím na problémy s e-shopom alebo mám iné otázky? Odpoveď: V pracovnej dobe 8-16 hod. sa v e-shope i na internetovej stránke www.guehring.com/sk vpravo dole na bočnom okraji nachádza tlačidlo Chat. Kliknutím naň otvoríte okno chatu, v ktorom môžete priradiť svoju otázku rôznym kontaktným osobám. Vyberte si medzi podporou v oblasti, obchodu, technických záležitostí, alebo zákazníckými službami. Potom Vám náš pracovník pomôže. ALEBO: Na pravom bočnom okraji sa nachádza tlačidlo s dvoma osobami. Kliknutím naň zobrazia naše kontaktné údaje: V prípade otázok týkajúcich sa obchodu sa na nás môžete obrátiť od pondelka do piatka od 8.00 do 16.00 hod (okrem štátnych sviatkov), a to na: Telefón: +421 (0) 42 3913 472 guehring@guehring.sk
Otázka: Ako sa zaregistrujem? Odpoveď: Pomocou nasledujúceho odkazu sa môžete zaregistrovať: K registračnému formuláru. Po vyplnení minimálne povinných polí kliknite na žlté tlačidlo „Vytvoriť účet“. Tým ste sa zaregistrovali ako používateľ.
Otázka: Prečo nie je možné aktivovať môj používateľský účet okamžite? Odpoveď: Po registrácii budú Vaše údaje skontrolované a Váš používateľ bude prepojený s Vašou spoločnosťou. Po jeho aktivácii budete informovaný prostredníctvom e-mailu a následne môžete v e-shope Gühring využívať všetky výhody.
Otázka: Ako sa prihlásim? Odpoveď: V hornom rohu okna prehliadača sa nachádza tlačidlo „Môj účet“. Kliknutím na žlté prihlasovacie tlačidlo sa otvorí stránka, na ktorej sa môžete prihlásiť pomocou svojho e-mailu a hesla. Alebo kliknite na nasledujúci odkaz: Prihlásiť sa. Ak si svoje heslo už nepamätáte, môžete využiť funkciu „Zabudnuté heslo“: Zabudnuté heslo
Otázka: Nepamätám si svoje heslo, čo mám robiť? Odpoveď: Ak ste svoje heslo zabudli, môžete ho obnoviť pomocou funkcie „Zabudnuté heslo?“. Dostanete e-mail s odkazom, kliknite naň, prosím, a následne zadajte svoje nové heslo. Dodržiavajte kritériá pre bezpečné heslo. Ak ste e-mail nedostali, skontrolujte, prosím, priečinok s nevyžiadanou poštou.
Otázka: Prečo si nemôžem objednať tovar ako súkromná osoba? Odpoveď: E-shop je určený výhradne pre spoločnosti, živnostníkov, osoby vykonávajúce slobodné povolanie a verejné inštitúcie, nie však pre spotrebiteľov v zmysle § 13 nemeckého občianskeho zákonníka BGB.
Otázka: Aké funkcie mám, keď som sa zaregistroval/a? Odpoveď:
Otázka: Ako zmením svoju fakturačnú adresu? Odpoveď: Vašu fakturačnú adresu môžete zmeniť prostredníctvom nášho odbytového personálu v kanceláriách. Pošlite, prosím, e-mail svojej kontaktnej osobe u našej spoločnosti. Ak chcete nájsť kontaktné údaje na svoju kontaktnú osobu, pokyny nájdete tu.
Otázka: Prečo nevidím žiadne ceny? Odpoveď: Prihláste sa, prosím, a potom ceny uvidíte. Prihlásiť sa
Otázka: Kde zistím, či je k dispozícii nástroj, ktorý si prajem? Odpoveď: Ako prihlásený používateľ sa vždy okamžite dozviete, či je Váš požadovaný nástroj k dispozícii, resp. aký je jeho skladový stav, a to pri príslušnej položke alebo v nákupnom košíku. E-shop zobrazuje nasledujúce stavy:
Otázka: Kde nájdem informácie o nástrojoch? Odpoveď: Keď kliknete na Váš požadovaný nástroj, zobrazí sa stránka so všetkými podrobnosťami o zvolenom produkte a informáciami o oblasti použitia. Pomocou piktogramov sa zobrazujú všetky dôležité funkcie produktu. ISO kód označuje vhodnosť nástroja. Po kliknutí na ISO kód sa Vám zobrazí legenda materiálovej konfigurácie.
Otázka: Kde nájdem údaje o nástrojoch k príslušným produktom? Odpoveď: Ako prihlásený používateľ dostanete prístup k nákresom nástrojov a výkresom CAD, ktoré si môžete stiahnuť. Údaje nájdete na stránke s podrobnosťami o produkte na karte „Na stiahnutie“. Údaje o nástrojoch a výkresy si môžete stiahnuť vo formáte dxf, step, xml, alebo png.
Otázka: Čo je to „rola“? Odpoveď: „Rola“ definuje oprávnenia pre registrovaných používateľov. Príkladmi môžu byť napríklad procesy schvaľovania pri obstarávaní z predajne.
Otázka: Ako vytvorím „rolu“? Odpoveď: Roly môže administrátor Vašej spoločnosti pridať v rámci „Môj účet“ > „Používateľ“ > „Práva a správa rolí“.
Otázka: Môžem svoju objednávku sledovať? Odpoveď: V rámci „Môj účet > Objednávky > Podrobnosti“ môžete jednoducho a pohodlne sledovať stav svojej objednávky prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky.
Otázka: Môžem si stiahnuť faktúru alebo dodacie listy? Odpoveď: V rámci „Môj účet > Údaje o zákazkách > Faktúry a dodacie listy“ si môžete súbory vo formáte PDF stiahnuť priamo kliknutím na „PDF“.
Otázka: Ako nájdem svoj nástroj čo najrýchlejšie? Odpoveď: Pomocou funkcie vyhľadávania je možné nájsť položky v obchode veľmi rýchlo. Vďaka automatickému dokončovaniu sa už pri zadaní čiastočného označenia produktov alebo čísel položiek zobrazujú návrhy na možné výsledky. Prostredníctvom zadania presného čísla položky (napr. 5510 5.000) a potvrdenia pomocou klávesy Enter sa dostanete priamo na stránku s podrobnosťami o produkte. Ak ste v e-shope uložili svoje vlastné čísla položiek, dajú sa tiež vyhľadať prostredníctvom funkcie vyhľadávania. (Pozri ďalšiu otázku)
Otázka: Môžem si do obchodu vložiť vlastné čísla položiek? Odpoveď: Vaše individuálne čísla položiek môžete v systéme uložiť prostredníctvom svojich príslušných referentov. Následne ich môžete používať v rámci vyhľadávania a pri objednávaní položiek v e-shope Gühring.
Otázka: Prečo si po mojej registrácii nemôžem hneď objednať? Odpoveď: Odpoveď je zhrnutá pod otázkou „Prečo môj používateľský účet ešte nie je aktivovaný?“
Otázka: Existuje funkcia rýchleho objednania? Odpoveď: Túto funkciu nájdete v e-shope vpravo hore v sekcii „Môj účet“. Ako prihlásený používateľ si môžete pomocou rýchlej objednávky rýchlo a jednoducho vybrať požadované nástroje a pridať si ich do nákupného košíka. Vaše zadanie je podporované automatickým dokončovaním čísel položiek.
Otázka: Môžem svoj nákupný košík zmeniť? Odpoveď: V náhľade košíka je k dispozícii niekoľko možností, ako s ním ďalej pracovať:
Otázka: Môžem si svoj nákupný košík uložiť aj ako šablónu? Odpoveď: Na zefektívnenie Vášho procesu obstarávania môžete (ako registrovaný používateľ) vytvárať zoznamy s poznámkami/šablóny nákupného košíka.
Otázka: Čo môžem robiť so šablónou nákupného košíka? Odpoveď: V tejto šablóne si môžete uložiť zostavené nákupné košíky, ktoré sa podľa potreby dajú prevziať do aktuálneho nákupného košíka. V prípade potreby sa dajú nákupné košíky poslať ďalej ďalším používateľom v rámci spoločnosti.
Otázka: Ako môžem importovať šablónu nákupného košíka? Odpoveď: Ak ste si pripravili šablónu, môžete ju nahrať ako prihlásený používateľ: choďte do nákupného košíka, kliknite na „Rýchle zhrnutie“, vyberte bod „Import nákupného košíka“. Kliknite na „Vybrať súbor“ a vyberte svoj pripravený súbor. Teraz môžete kliknúť na „Spustiť import“.
Otázka: Ako si svoj nákupný košík uložím? Odpoveď: Na uloženie nákupného košíka kliknite v nákupnom košíku na „Uložiť/poslať ďalej“. Tam si môžete nákupný košík uložiť buď na neskoršie alebo ako šablónu na kopírovanie pre opakované objednávky.
Otázka: Môžem svoj nákupný košík poslať ďalej niekomu inému? Odpoveď: Áno, nákupný košík môžete poslať ďalej ktorémukoľvek používateľovi, ktorý je tiež priradený k zákazníckemu účtu.
Otázka: Kde svoj uložený nákupný košík nájdem? Odpoveď: Svoje uložené nákupné košíky nájdete v rubrike „Môj účet > Objednávacie funkcie > Moje nákupné košíky“.
Otázka: Ako môžem naplniť nákupný košík len jediným kliknutím? Odpoveď: V e-shope máte možnosť stiahnuť si šablónu pre import nákupného košíka, a to nájdete pod „Objednávacie funkcie > Import nákupného košíka“. Tam môžete pohodlne zadať želané čísla položiek s príslušným množstvom a následne opäť nahrať zoznam do e-shopu. Váš nákupný košík sa naplní na jediné kliknutie. Prosím, pri zadávaní čísel položiek dbajte na správny spôsob zápisu: 5510 3.000 (-> Používanie bodky a troch miest za bodkou).
Otázka: Čo mám urobiť, keď si nepamätám svoje heslo? Odpoveď: Na stránke „Zabudnuté heslo“ máte možnosť svoje heslo obnoviť. Viac informácií nájdete pod nasledujúcim odkazom: Zabudnuté heslo.
Otázka: Kde nájdem informácie o ochrane osobných údajov? Odpoveď: Informácie o ochrane osobných údajov nájdete pri prihlásení. Bez súhlasu s tým, že ste si ich prečítali, sa nemôžete zaregistrovať. Ďalej nájdete odkaz, ktorý Vás dovedie k informáciám o ochrane osobných údajov na konci každej strany. Stačí, keď sa odrolujete úplne dolu.
Otázka: Ako mám nastaviť rozhranie OCI? Odpoveď:
Otázka: Existujú katalógy na listovanie? Odpoveď: Katalógy na listovanie nájdete, keď sa v e-shope odrolujete úplne dolu a kliknete na položku „Na stiahnutie“.
Otázka: Môžem si katalógy stiahnuť? Odpoveď: Keď ste prihlásení v e-shope, nájdete všetky aktuálne katalógy v rámci „Môj účet“ > „Centrum sťahovania“ > „Prehľad“.
Otázka: Kde nájdem moje zákaznícke číslo? Odpoveď: Svoje zákaznícke číslo nájdete, ak ste prihlásení, v malom rozbaľovacom zozname v rámci „Môj účet“.