Často kladené otázky - Tu nájdete odpovede na rôzne témy

Ak máte ďalšie otázky, budeme Vám radi k dispozícii telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

telefón Telefón: +421 (0) 42 3913 472
e-mail guehring@guehring.sk

kontakt zákaznícky účet produkty dodanie vyhľadávanie objednávka bezpečnosť rozhrania informácia

Váš kontakt na spol. Gühring

Otázka: Kde nájdem kontaktné údaje mojej kontaktnej osoby Gühring?

Odpoveď: Na pravom bočnom okraji okna Vášho prehliadača sa vždy nachádza tlačidlo s dvoma osobami. Keď ste prihlásení a kliknete naň, zobrazí sa pole s kontaktnými údajmi Vašej osobnej kontaktnej osoby v rámci internej a externej služby.



Otázka: Kedy Vás môžem kontaktovať, ak narazím na problémy s e-shopom alebo mám iné otázky?

Odpoveď: V pracovnej dobe 8-16 hod. sa v e-shope i na internetovej stránke www.guehring.com/sk vpravo dole na bočnom okraji nachádza tlačidlo Chat. Kliknutím naň otvoríte okno chatu, v ktorom môžete priradiť svoju otázku rôznym kontaktným osobám. Vyberte si medzi podporou v oblasti, obchodu, technických záležitostí, alebo zákazníckými službami. Potom Vám náš pracovník pomôže.

ALEBO: Na pravom bočnom okraji sa nachádza tlačidlo s dvoma osobami. Kliknutím naň zobrazia naše kontaktné údaje:
V prípade otázok týkajúcich sa obchodu sa na nás môžete obrátiť od pondelka do piatka od 8.00 do 16.00 hod (okrem štátnych sviatkov), a to na:

telefónTelefón: +421 (0) 42 3913 472
e-mailguehring@guehring.sk



Zákaznícky účet

Otázka: Ako sa zaregistrujem?

Odpoveď: Pomocou nasledujúceho odkazu sa môžete zaregistrovať: K registračnému formuláru. Po vyplnení minimálne povinných polí kliknite na žlté tlačidlo „Vytvoriť účet“. Tým ste sa zaregistrovali ako používateľ.



Otázka: Prečo nie je možné aktivovať môj používateľský účet okamžite?

Odpoveď: Po registrácii budú Vaše údaje skontrolované a Váš používateľ bude prepojený s Vašou spoločnosťou. Po jeho aktivácii budete informovaný prostredníctvom e-mailu a následne môžete v e-shope Gühring využívať všetky výhody.

Otázka: Ako sa prihlásim?

Odpoveď: V hornom rohu okna prehliadača sa nachádza tlačidlo „Môj účet“. Kliknutím na žlté prihlasovacie tlačidlo sa otvorí stránka, na ktorej sa môžete prihlásiť pomocou svojho e-mailu a hesla. Alebo kliknite na nasledujúci odkaz: Prihlásiť sa. Ak si svoje heslo už nepamätáte, môžete využiť funkciu „Zabudnuté heslo“: Zabudnuté heslo

Otázka: Nepamätám si svoje heslo, čo mám robiť?

Odpoveď: Ak ste svoje heslo zabudli, môžete ho obnoviť pomocou funkcie „Zabudnuté heslo?“. Dostanete e-mail s odkazom, kliknite naň, prosím, a následne zadajte svoje nové heslo. Dodržiavajte kritériá pre bezpečné heslo.
Ak ste e-mail nedostali, skontrolujte, prosím, priečinok s nevyžiadanou poštou.

Otázka: Prečo si nemôžem objednať tovar ako súkromná osoba?

Odpoveď: E-shop je určený výhradne pre spoločnosti, živnostníkov, osoby vykonávajúce slobodné povolanie a verejné inštitúcie, nie však pre spotrebiteľov v zmysle § 13 nemeckého občianskeho zákonníka BGB.

Otázka: Aké funkcie mám, keď som sa zaregistroval/a?

Odpoveď:

  • Dostávate individuálne nákupné podmienky a individuálne ceny.
  • Na základe svojich používateľských rolí máte k dispozícii individuálnu správu oprávnení.
  • Získate informácie o dostupnosti nástrojov a ich stave zásob.
  • Môžete si zriadiť rozhranie OCI k systému tovarového hospodárstva.
  • Dostávate podrobný prehľad o Vašich objednávacích procesoch.
  • Môžete si stiahnuť údaje o nástrojoch a výkresy CAD (DXF, STP, XML).
  • Môžete si uložiť nákupné košíky a zoznamy s poznámkami (so šablónami nákupného košíka).
  • Vaše vyhľadávanie bude rozšírené pomocou vyhľadávacích kritérií a doplnené prostredníctvom automatického dokončovania.
  • Nákupné košíky môžete plniť spolu so svojimi kolegami alebo poslať rozpracovaný nákupný košík niekomu ďalej.
  • V e-shope môžete použiť svoje vlastné čísla položiek.


Otázka: Ako zmením svoju fakturačnú adresu?

Odpoveď: Vašu fakturačnú adresu môžete zmeniť prostredníctvom nášho odbytového personálu v kanceláriách. Pošlite, prosím, e-mail svojej kontaktnej osobe u našej spoločnosti. Ak chcete nájsť kontaktné údaje na svoju kontaktnú osobu, pokyny nájdete tu.


Zobrazenie produktov a cien

Otázka: Prečo nevidím žiadne ceny?

Odpoveď: Prihláste sa, prosím, a potom ceny uvidíte. Prihlásiť sa



Otázka: Kde zistím, či je k dispozícii nástroj, ktorý si prajem?

Odpoveď: Ako prihlásený používateľ sa vždy okamžite dozviete, či je Váš požadovaný nástroj k dispozícii, resp. aký je jeho skladový stav, a to pri príslušnej položke alebo v nákupnom košíku. E-shop zobrazuje nasledujúce stavy:

  • K dispozícii
  • Dostupné množstvo X (X = počet kusov, ktoré sú k dispozícii)
  • Predĺžená dodacia lehota (Toto hlásenie sa objaví, ak je stav zásob = 0)


Otázka: Kde nájdem informácie o nástrojoch?

Odpoveď: Keď kliknete na Váš požadovaný nástroj, zobrazí sa stránka so všetkými podrobnosťami o zvolenom produkte a informáciami o oblasti použitia. Pomocou piktogramov sa zobrazujú všetky dôležité funkcie produktu. ISO kód označuje vhodnosť nástroja. Po kliknutí na ISO kód sa Vám zobrazí legenda materiálovej konfigurácie.


Otázka: Kde nájdem údaje o nástrojoch k príslušným produktom?

Odpoveď: Ako prihlásený používateľ dostanete prístup k nákresom nástrojov a výkresom CAD, ktoré si môžete stiahnuť. Údaje nájdete na stránke s podrobnosťami o produkte na karte „Na stiahnutie“. Údaje o nástrojoch a výkresy si môžete stiahnuť vo formáte dxf, step, xml, alebo png.

Správa používateľov

Otázka: Čo je to „rola“?

Odpoveď: „Rola“ definuje oprávnenia pre registrovaných používateľov. Príkladmi môžu byť napríklad procesy schvaľovania pri obstarávaní z predajne.

Otázka: Ako vytvorím „rolu“?

Odpoveď: Roly môže administrátor Vašej spoločnosti pridať v rámci „Môj účet“ > „Používateľ“ > „Práva a správa rolí“.


Sostupnosť a dodávka

Otázka: Môžem svoju objednávku sledovať?

Odpoveď: V rámci „Môj účet > Objednávky > Podrobnosti“ môžete jednoducho a pohodlne sledovať stav svojej objednávky prostredníctvom odkazu na sledovanie zásielky.

Otázka: Môžem si stiahnuť faktúru alebo dodacie listy?

Odpoveď: V rámci „Môj účet > Údaje o zákazkách > Faktúry a dodacie listy“ si môžete súbory vo formáte PDF stiahnuť priamo kliknutím na „PDF“.


Vyhľadávanie a údajové listy

Otázka: Ako nájdem svoj nástroj čo najrýchlejšie?

Odpoveď: Pomocou funkcie vyhľadávania je možné nájsť položky v obchode veľmi rýchlo. Vďaka automatickému dokončovaniu sa už pri zadaní čiastočného označenia produktov alebo čísel položiek zobrazujú návrhy na možné výsledky. Prostredníctvom zadania presného čísla položky (napr. 5510 5.000) a potvrdenia pomocou klávesy Enter sa dostanete priamo na stránku s podrobnosťami o produkte. Ak ste v e-shope uložili svoje vlastné čísla položiek, dajú sa tiež vyhľadať prostredníctvom funkcie vyhľadávania. (Pozri ďalšiu otázku)

Otázka: Môžem si do obchodu vložiť vlastné čísla položiek?

Odpoveď: Vaše individuálne čísla položiek môžete v systéme uložiť prostredníctvom svojich príslušných referentov. Následne ich môžete používať v rámci vyhľadávania a pri objednávaní položiek v e-shope Gühring.


Objednávka

Otázka: Prečo si po mojej registrácii nemôžem hneď objednať?

Odpoveď: Odpoveď je zhrnutá pod otázkou „Prečo môj používateľský účet ešte nie je aktivovaný?“



Otázka: Existuje funkcia rýchleho objednania?

Odpoveď: Túto funkciu nájdete v e-shope vpravo hore v sekcii „Môj účet“. Ako prihlásený používateľ si môžete pomocou rýchlej objednávky rýchlo a jednoducho vybrať požadované nástroje a pridať si ich do nákupného košíka. Vaše zadanie je podporované automatickým dokončovaním čísel položiek.



Otázka: Môžem svoj nákupný košík zmeniť?

Odpoveď: V náhľade košíka je k dispozícii niekoľko možností, ako s ním ďalej pracovať:

  • Vyprázdniť nákupný košík: všetky pozície v nákupnom košíku sa vymažú.
  • Uložiť/poslať ďalej: prostredníctvom tejto funkcie máte možnosť uložiť nákupný košík a/alebo poslať ho ďalej inému používateľovi.
  • Exportovanie nákupného košíka (XML + CSV): Pomocou tejto funkcie môžete svoj nákupný košík exportovať ako súbor XML a súbor CSV.
  • Exportovanie nákupného košíka (PDF): „Funkcia lístka s poznámkami“: Pomocou tejto funkcie je možné exportovať Váš nákupný košík ako súbor vo formáte PDF. Pritom sa jednotlivým pozíciám priraďujú QR kódy, ktoré sa pomocou smartfónu dajú pohodlne oskenovať a vyvolať.


Otázka: Môžem si svoj nákupný košík uložiť aj ako šablónu?

Odpoveď: Na zefektívnenie Vášho procesu obstarávania môžete (ako registrovaný používateľ) vytvárať zoznamy s poznámkami/šablóny nákupného košíka.



Otázka: Čo môžem robiť so šablónou nákupného košíka?

Odpoveď: V tejto šablóne si môžete uložiť zostavené nákupné košíky, ktoré sa podľa potreby dajú prevziať do aktuálneho nákupného košíka. V prípade potreby sa dajú nákupné košíky poslať ďalej ďalším používateľom v rámci spoločnosti.



Otázka: Ako môžem importovať šablónu nákupného košíka?

Odpoveď: Ak ste si pripravili šablónu, môžete ju nahrať ako prihlásený používateľ: choďte do nákupného košíka, kliknite na „Rýchle zhrnutie“, vyberte bod „Import nákupného košíka“. Kliknite na „Vybrať súbor“ a vyberte svoj pripravený súbor. Teraz môžete kliknúť na „Spustiť import“.



Otázka: Ako si svoj nákupný košík uložím?

Odpoveď: Na uloženie nákupného košíka kliknite v nákupnom košíku na „Uložiť/poslať ďalej“. Tam si môžete nákupný košík uložiť buď na neskoršie alebo ako šablónu na kopírovanie pre opakované objednávky.



Otázka: Môžem svoj nákupný košík poslať ďalej niekomu inému?

Odpoveď: Áno, nákupný košík môžete poslať ďalej ktorémukoľvek používateľovi, ktorý je tiež priradený k zákazníckemu účtu.




Otázka: Kde svoj uložený nákupný košík nájdem?

Odpoveď: Svoje uložené nákupné košíky nájdete v rubrike „Môj účet > Objednávacie funkcie > Moje nákupné košíky“.



Otázka: Ako môžem naplniť nákupný košík len jediným kliknutím?

Odpoveď: V e-shope máte možnosť stiahnuť si šablónu pre import nákupného košíka, a to nájdete pod „Objednávacie funkcie > Import nákupného košíka“. Tam môžete pohodlne zadať želané čísla položiek s príslušným množstvom a následne opäť nahrať zoznam do e-shopu. Váš nákupný košík sa naplní na jediné kliknutie. Prosím, pri zadávaní čísel položiek dbajte na správny spôsob zápisu: 5510 3.000 (-> Používanie bodky a troch miest za bodkou).




Bezpečnosť

Otázka: Čo mám urobiť, keď si nepamätám svoje heslo?

Odpoveď: Na stránke „Zabudnuté heslo“ máte možnosť svoje heslo obnoviť. Viac informácií nájdete pod nasledujúcim odkazom: Zabudnuté heslo.

Otázka: Kde nájdem informácie o ochrane osobných údajov?

Odpoveď: Informácie o ochrane osobných údajov nájdete pri prihlásení. Bez súhlasu s tým, že ste si ich prečítali, sa nemôžete zaregistrovať. Ďalej nájdete odkaz, ktorý Vás dovedie k informáciám o ochrane osobných údajov na konci každej strany. Stačí, keď sa odrolujete úplne dolu.


Rozhrania k systémom tovarového hospodárstva

Otázka: Ako mám nastaviť rozhranie OCI?

Odpoveď:

  • Zaregistrujte sa v e-shope Gühring: K registrácii
  • Po aktivovaní používateľského účtu je možné vykonať nastavenie: – Prihlásenie do e-shopu Gühring – požiadavka na OCI Auto Login URL pod položkou > Môj účet > Objednávacie funkcie > Prenos OCI (A = príklad URL: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/)
  • Pre tento e-shop povoľte vyskakovacie okná
  • Odhláste sa z e-shopu Gühring
  • Uložte Auto Login URL (A) v ERP ako OCI-Shop
  • Definujte Hook-URL v zákazníckom ERP; tento musí byť odovzdaný ako parameter HTTP/GET ‚HOOK_URL‘ pri vyvolaní e-shopu (dodržte písanie veľkých písmen) Príklad: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/?HOOK_URL=https://erp. Kunde.com/
    Ak používate SAP, HOOK_URL sa obvykle odovzdá automaticky pri vyvolaní katalógu dodávateľov.
  • V zákazníckom ERP otvorte obchod OCI-Shop a naplňte nákupný košík
  • V náhľade nákupného košíka je možné nákupný košík preniesť do ERP pomocou tlačidla „preniesť cez OCI“
  • Ak treba „Vymazať nákupný košík?“ – potvrďte požiadavku. Tým sa nákupný košík v e-shope Gühring vymaže.
  • V ERP sa nákupný košík prevezme a spracováva ďalej.

Ďalšie informácie

Otázka: Existujú katalógy na listovanie?

Odpoveď: Katalógy na listovanie nájdete, keď sa v e-shope odrolujete úplne dolu a kliknete na položku „Na stiahnutie“.

Otázka: Môžem si katalógy stiahnuť?

Odpoveď: Keď ste prihlásení v e-shope, nájdete všetky aktuálne katalógy v rámci „Môj účet“ > „Centrum sťahovania“ > „Prehľad“.

Otázka: Kde nájdem moje zákaznícke číslo?

Odpoveď: Svoje zákaznícke číslo nájdete, ak ste prihlásení, v malom rozbaľovacom zozname v rámci „Môj účet“.

Môj košík